Bez přístupu elektřiny

Na stavbách a v terénu často není přístup k elektrické energii, a proto si musíme poradit. O dostatek stlačeného vzduchu se proto postará mobilní kompresor.

Bez přístupu elektřiny

Práce v terénu

Stavba domu si vyžaduje několik lidí a také dostatečnou techniku, aby proběhla za krátkou dobu a také rozhodně s dobrou kvalitou a vydrží. Často stavba a práce někde v terénu má jistá specifika. Jedním z nich bývá i to, že nikde v okolí není dostupná elektrická síť, takže nemůžeme používat nářadí na zapojení do elektrické sítě. To je komplikace, protože právě tohle nářadí je jedním z nejpoužívanějších. Pokud jej tedy potřebujete, tak záchranou je generátor elektřiny, který funguje na principu přeměny nafty právě na elektrickou energii.

elektrický stožár

Dieselový agregát se volí z toho důvodu, aby provozní náklady nebyli nijak vysoké. Záleží na daném typu agregátu, protože od toho se odvíjí dodávaný výkon, přičemž to je potřeba zvážit. Každý stroj má možnost připojit různý počet zařízení, což se hodí, protože na takové stavbě je pro efektivitu zapotřebí pracovat s více nářadím najednou. Některé generátory se dají pro nižší spotřebu různě regulovat.

Stlačený vzduch

Tato forma vzduchu se používá ve všech různých profesích, protože je to energie, jenž se dá dobře prakticky využít. Ve firmách se volí nejčastěji elektrické kompresory, protože ty jsou úsporné a elektromotory dokáží dosáhnout slušného výkonu a maximálního tlaku. V terénu nemáme mnohdy na výběr, takže nemůžeme využít dostatečně silné přípojky elektřiny pro výkonný kompresor. K těmto účelům se prodávají mobilní kompresory, jenž běží na naftu, a proto jsou naprosto nezávislé a můžete s nimi pracovat kde chcete. Jsou to propracované velké stroje, přičemž spodní konstrukce vypadá jako přívěsný vozík. Díky tomu se zapojí na tažné zařízení a můžete vyrazit. Volí se zde pouze kvalitní motory, protože to je srdce stroje, které musí neustále pracovat, a to v prachu a nepříznivých podmínkách.

starý kompresor

Regulují si sami dodávaný výkon, takže vždy se spotřebuje tolik paliva, kolik je skutečně potřeba k docílení požadovaného tlaku vzduchu.